Taktyka:
1. Porady Ogólne
Ustawienie przy wybiciach GK:
_______________________________ATT____________________________
______________________Obroñca "g³ówkuj±cy"____________________
______1 pomocnik_____________________________2 pomocnik_______
______________________Obroñca asekuruj±cy_____________________
_____________________________GK_______________________________
MID stoi ni¿ej od DEFA, która g³ówkuje i kryje MIDA, z przeciwnej dru¿yny.
Auty wynokuje MID lub ATT - DEF tylko, gdy jest okazja na kontrê.
Przy autach przeciwników ka¿dy kryje swojego odpowiednika z wrogiej dru¿yny.
2. Defensywa
DC - DEF, który zostaje w tyle [ostatni]
DMC - DEF, który idzie do przodu, wchodzi w nasze akcje i stosuje pressing.
Gdy pi³ka jest nasza wymieniamy siê w DEFie podaniamy i czekamy na okazjê do rozpoczêcia akcji. Nie walimy przez ¶rodek lub, gdy przeciwnik kryje kumpla z teamu.
Gdy pi³ka jest w posiadaniu rywala, to DMC podchodzi do pierwszego DEFA wroga, a ATT do drugiego DEFA wroga. Reszta kryje swoich.
Gdy przeciwnik wchodzi na nasz± po³owê nie stosujemy pressingu, a DMC podchodzi do przeciwnika próbuj±c wybiæ pi³kê. Nie zawsze jednak musi to byæ DMC, mo¿e to byæ DC, gdy jest to large.
3. Pomoc
Gdy pi³ka jest nasza MIDY staraj± siê urwaæ od przeciwników. Patrzcie na ustawienie DEFA wroga. Czemu? Byæ mo¿e stoi nisko. Wtedy gdy pobiegniecie w dó³, a nasz DEF was zauwa¿y pu¶ci Crossa i akcja siê toczy.
Gdy pi³ka nale¿y do wroga MIDY kryj± MIDów z przeciwnej dru¿yny. Czasem DC lub DMC mo¿e przej±æ krycie, aby MID móg³ zacz±æ siê kiwaæ z innym przeciwnikiem na boku boiska.
NIE KOPCIE PO PRZEK¡TNEJ BOISKA [Gdy ich large wyg³ówkuje zostaje czêsto DC sam na 2]! ANI GDY JEST RESZTA JEST KRYTA! Zawsze mo¿na cofn±æ do DC lub DMC, lub kiwaæ.
Przy wybiciach GK przeciwnika midy stoj± wysoko i czekaj± na nadlatuj±c± pi³kê, ¿eby pój¶æ za akcj±.
4. Ofensywa
Przy wybiciach naszego GK ATT stoi nisko czekaj±c na akcjê. Przy ich wybiciach stara siê odebraæ pi³kê przebijaj±cemu.
Przy rogach ATT stoi na po³owie i czeka a¿ reszta wybije do GK.
Przy rozpoczêciu spotkania COH. Oczywi¶cie 2-3 razy w meczu, bo ostatnio za du¿o go robi³em troszkê...
5. Moje obserwacje:
Gdy toczy siê akcja czêsto DMC leci w pole. No fajnie, ¿e szansê na gola zwiêkszaj± siê o 25%, ale gdy siê nie uda DC zostaje sam na 2. Nie mówiê, ¿eby DMC tak nie robi³, ale ¿eby nie lecia³ za ka¿d± akcj±.
MIDY gdy s± kryte, a DMC nie ma jak rozegraæ mog± podej¶æ do linii obrony i pomóc. Nie kopcie na pa³ê.
Podczas akcji:
Lewy MID biegnie i kiwn±³ 1 przeciwnika. Drugi MID stoi w bramce. Att i DMC na przedpolu. W bramce jednak jest 3 przeciwników. Mimo i¿ naszych 2 jest prawie niekrytych, lewy MID do¶rodkowywuje. Niestety small nie poradzi sobie z 3, do tego gdy wrzutka jest za s³aba albo za wysoka. Lepiej odegraæ na PP.
ATT te¿ nie zawsze czeka na podanie. Mo¿e czasem podej¶æ i pomóc w rozegraniu z DEFem.
<<<<<<<<<<<<UWAGA>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Nie musicie tego wszystkiego pamiêtaæ. To s± praktyczne porady, o których ja [Xardas182] MIDY, ATT te¿ zapominaj±, ale zauwa¿cie, ¿e aby pokonaæ ES, CoH, Zeit czy inny, lepszy zespó³ takie podstawy musz± byæ opanowane.
Podczas meczu z Zeit 3 naszych stoi w bramce. 1 na pp, a att czeka. Jak zauwa¿yli¶cie oni nie wbiegali do bramki tylko ich 3 graczy czeka³o na PP na podanie, którymi siê wymieniali.
Offline
Bardzo proste jeden z midow ktory stoi blizej wychodzi i nie kosa ale ppm blokuje oddanie strzalu!
I jeszcze co zauwazylem nasz glowny blad to sa kosy w nic na midzie... nie mozemy kosic skoro nasza kosa ani nie trafia w przeciewnika ani w pilke... umozliwiacie tylko midowi z przeciwnej druzynie czas na lepsza wrzutke
Offline
Jak jest róg przeciwnika jest takie ustawienie:
---------DEF1---DEF2----------- Przed lini± bramki
---------------MID--------------- Przed lini± bramki
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
---------------MID2-------------- Przed Pole
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------------------------
-----------------ATT-------------- Po³owa boiska
W razie konieczno¶ci, gdy rozegraj± na krótko ATT cofa, MID2 podchodzi i MID wychodzi z pola, ¿eby blokowaæ przeciwników.
Offline